štvrtok, augusta 11, 2011

Top týždňa #03



Týždenné meme organizované Luu.

3. Knihy z detstva

Líška a kohút - Tieto bájky, ktoré som zdedila po mame som čítala veľmi rada.

Nezbední medvedíci hľadajú poklad - Túto knihu som čítala asi v 3.triede a páčila sa mi najmä kvôli hádankám.

Svadba líšky Ryšky - Túto som mala asi najradšej. Rozprávky sa mi veľmi páčili, hlavne Šalátočka.

Macko Lacko - Čítanie o zvieratkách bolo moje. :D Pamätám si, že túto knižku nám darovali v škôlke.

Klub záhad - Tu sa mi zas páčila najmä obrázky, ktoré sa dali vidieť len pod lupou. Obľúbený diel ? Strašidelný zámok.

Stratený v snehu - Moja prvá kniha ktorá mala kapitoly ! Hallelujah :D

Súmrak - A ukončujem to Twilightom. Siedmy bod ale viac už toho nenazbieram, keďže som toho detstve veľa nečítala. Väčšina má v zozname Harryho Pottera, ja mám Twilight. To Twilight všetko zmenil a práve kvôli nemu čítam a je to moja záľuba. I keď je pravda, že teraz už mám naň iný názor.. aj cez to, ĎAKUJEM Meyerovej.

1 komentár:

  1. Je zvláštní, kolik lidí začalo kvůli Meyerové číst... :) Já jsem hodně začala číst ale po tom, co jsem dočetla Hostitele... :)

    OdpovedaťOdstrániť