streda, augusta 31, 2011

My week in progress #02

 Meme by Nikki Finn

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Srdce v sázce (Kroniky Drakeových #01) - Alyxandra Harvey
Jaký film jsi viděla naposled?
Tučné babenky - na tom som sa dobre nasmiala :D špáradlo :D :D
Čím sis naposledy udělala radost?
Neviem.
Co naposledy se ti zdálo?
Dnes sa mi snívali dva. Prvý bol o tom, že niekto chcel vyvraždiť celý svet, pretože do sveta vypustil jedovaté potraviny, a neskôr aj rovno rádioaktivitu. Nakoniec tých mafiánov chytili Semir a Tom z Kobry 11. :D
A druhý bol, že som sa sánkovala dole hlavnou cestou na poľadovici. :D
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
A zase som zabudla.
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
sprite, sprite, sprite ! a nemám, lebo som ho už vypila :/
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Enrique Iglesias feat. Ludacris - Tonight
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Pán Gašparovič, chcem náhradný mesiac prázdnin kvôli zlému počasiu v Júli !
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Včera, keď sme si grilovali
Co máš právě na sobě?
Modré tričko, čierne tepláky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára