pondelok, augusta 01, 2011

Top týždňa #02


Týždenné meme organizované Luu.

2. Filmové zpracovania
tentoraz len štyri

Harry Potter - Myslím, že reči netreba, ale tak.. Určite najznámejšie fantasy filmové spracovanie. 10 rokov natáčania 8 filmov hovorí za všetko. Harry je aj bude legendou.
Hunger Games - Ešte keď kniha nebola bestellerom, boli odkúpené práva na sfilmovanie. A pozrite sa na tú dokonalú Katniss, ktorá aspoň mne sedí opisom v knihách... Ja len dúfam, že filmy nesklamú.
The Vampire Diaries - Seriál lepší ako knihy ? A to je aj niečo také ? Áno, je. Ak ste videli seriál, a nečítali knihy, o nič neprídete. Ak ste čítali knihy, a nevideli seriál, môžem vám len povedať, aby ste si ho hneď bežali pozrieť. Tí čo videli aj čítali, vedia, o čom hovorím.
Pretty Little Liars - Hoci som videla len seriál, ktorý je natočený podľa kníh Sary Shepardovej, je úžasný. Predsa len ma to pátranie po A a vrahovi Alison vždy zmätie, i keď ja už mám pár tipov, kto môže byť A a Alisinin vrahom. Knihy si tiež plánujem prečítať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára