streda, augusta 03, 2011

My Week in Progress #01


Meme by Nikki Finn

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Unearthly od Cynthia Hand
Jaký film jsi viděla naposled?
Netuším ako sa volal, ale bola to dosť veľká somarina, a aj to som vlastne len pozerala jedným okom..ale včera som videla jeden diel Mentalistu na markíze.
Čím sis naposledy udělala radost?
Netuším...
Co naposledy se ti zdálo?
Akurát dnes sa mi sníval taký psycho sen. Bola som prevtelená do Hermiony z HP a bola som v našej škole, kde záhadne umierali žiaci. Nakoniec sa ukázalo, že tie vraždy spáchal náš miestny farár ! :D
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Viem, že to bolo z knihy Anita Blake - Provinilé slasti, ale už si ju nepamätám. :/
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Tuniaková bageta, ovocný džús a kinder čokoládky. :D
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Bruno Mars - The Lazy Song - ja som si ju úplne zamilovala ! :D
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
hmm...
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Neviem. :/ 
Co máš právě na sobě? 
Modré tričko, čierne kraťasy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára