sobota, augusta 06, 2011

30 Day Book Challenge - Day 02

Challenge by Kacennnka.

~ Day 02: Neoblíbená kniha

Kniha: Upírske denníky - Temnota
Autor: L.J.Smith
Séria: Upírske denníky 4/8
Anotácia: Ani po Eleninej smrti sa boj so zlými silami nekončí. Na oslave Meredithiných narodenín sa dievčatá pokúsia spojiť so svojou mŕtvou priateľkou pomocou špiritistickej tabuľky. Elena kamarátky varuje pred nebezpečenstvom, ktoré im bezprostredne hrozí, no nemá dosť času svoje posolstvo dokončiť a zlo udrie nečakaným a strašným spôsobom. Bonnie a Meredith si zavolajú na pomoc Stefana, ktorý sa vracia do mesta aj s Damonom. Rozpúta sa neľútostný boj. Pomôže mŕtva Elena svojim živým priateľom?

Hoci v tejto sérii sú aj horšie diely, vybrala som práve tento, štvrtý. Prečo ? Pretože to bolo pre mňa dosť veľké sklamanie po predchádzajúcom 3.diely (ktorý je podľa mňa aj najlepší zo série). Autorka sa snažila z tejto knihy urobiť horor s happy-endom.. Ale ako na môj štýl to bolo strašné, hoci mám horory rada, tento bol pre mňa prepadák. A ten koniec ma totálne dostal. Autorka mala túto sériu zakončiť 3.dielom.

2 komentáre:

  1. No, myslím, že ke knižním TVD se asi nikdy nedostanu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. s těmi Deníky furt nevím, jestli se do nich vlastně pouštět. :D Asi akorát zkusím Stefanovy deníky... :)

    OdpovedaťOdstrániť