nedeľa, júna 19, 2011

My week #03

Chcelo by to fakt dať do poriadku blog. No ale skôr ako o prázdninách to nečakajte.. :/

Týždenné meme, ktoré usporiadava . Ide o to, že každú nedeľu tu budem dávať zoznam kníh, ktoré som prečítala, čítam, a na ktoré som napísala recenzie. :)


PREČÍTALA SOM

Glee (1) - Začíname

Škola Noci (5) - Prenasledovaná
Piate pokračovanie škola noci. Och, tej Zó už vážne s tími chalanmi šibe. Nestačia jej dvaja ? (čo som to trepla ?:D)


RECENZIE

Za tento týždeň žiadna. No ale už mám niečo napísané o Glee - Začíname. Zajtra ju hádam dokončím a uverejním. ;)

PRÁVE ČÍTAM

Gossip Girl (2)- Viete, že ma milujete
Konečne som sa k tomu dostala ! :D

1 komentár:

  1. Aaa Gossip girl, já četla jenom Jak to vše začalo a Trojčata, pak jsem se k dalším dílům gg nedostala, protože už se prej netisknou :(

    OdpovedaťOdstrániť