nedeľa, júna 05, 2011

My week #01

Týždenné meme, ktoré usporiadava . Ide o to, že každú nedeľu tu budem dávať zoznam kníh, ktoré som prečítala, čítam, a na ktoré som napísala recenzie. :)

30.4.-5.6.2011

PREČÍTALA SOM

Krátky druhý život Bree Tannerovej - Novela k upírskemu románu Zatmenie. Čítala som ju už druhý krát. Nemala som čo čítať, o pár dní mi totiž mala prísť dobierka s knihami z gorila.sk (poštovné nad 20€ zadarmo..nevyužiť to ?!). Táto kniha bola tenučká a patrí medzi moje obľúbené. Dokonca si dovolím povedať, že patrí medzi NAJLEPŠIE zo ságy. Veď aspoň ma tu nezaťažovali Belline sny o Edwardovi. ;)
Harry Potter a Kameň mudrcov - Koľkýkrát ju už čítam ? 5..? 7..? Neuhádnete. ;) PRVÝ ! Áno, našiel sa aj niekto, kto ju nečítal. Hoci mám HP sériu (filmov) rada, ešte som ju nečítala. A že vraj načo, keď je natočený film ! No, v knihe sa predsa len lepšie zoznámite s postavami. A ja som rada, že som sa (hoci už po natočených všetkých filmoch, okrem posledného) do čítania pustila. :)
RECENZIE
Blog mám len od včera, takže som zatiaľ nestihla napísať nijakú recenziu. Nebojte sa, to napravím. Čoskoro tu kvôli recenziám nebudete ani môcť dýchať. ;D

MOMENTÁLNE ČÍTAM

Škola noci Neskrotená - Konečne som sa dostala k štvorke. Totižto, bola som strašne zvedavá na Starka. Zaujímavý to chalan. :) Ničmenej, už som na 25. kapitole. Ako sa poznám, dnes to ešte dočítam. :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára