štvrtok, júna 30, 2011

Mesačná chvastačka - Jún

Toto mesačné meme usporiadava Judit.

Cieľom je ukázať knihy, ktoré 
-ste si kúpili
-dostali ste ako darček
-vyhrali
-dostali k zrecenzovaniu

MOJE KNIHY


KÚPENÉ
Harry Potter 2 - hoci som pravý fanúšik HP, neviem sa dočkať poslednej sfilmovanej časti, viem, čo sa stane, knihy doma nevlastním a dokonca som ich ani nečítala..A tak som sa rozhodla, že si ich pekne pokúpim ! Veď Harry bude už pomaly klasikou... ;)
Škola noci - Pokúšaná - tú som ešte nečítala, hoci viem, čo sa stane (nie každý čítal všetky diely, a všetci už spoilerujú tou sedmičkou...joj !)
Triaška - Knihu som si už veľmi dávno túžila kúpiť..je krásna :)
Glee - kúpené spolu s triaškou v knihkupectve
Vampýrska akadémia - Konečnee. Skvelá kniha. Musím sa krotiť, aby som si hneď neobjednala pokračovanie. :D
Krásni a mŕtvi - Dúfam, že to aspoň trochu bude stáť zato.

DAROVANÉ
Neskrotená - objednala som si ju cez net ešte v máji spolu s Gossip girl a HP 1.. Mamina mi napokon celú objednávku na deň detí zaplatila. :)
Prenasledovaná - od starkej z Tesca, vybrala som si ju ja :D Predsa len to tesco za niečo stojí, keď už nemáte čo čítať... :D


VYHRANÉ
Predsa som len niečo vyhrala ! Ale to bude až v budúcej chvastačke, jednak preto, aby v nej vôbec dačo bolo (veď tento mesiac som toho fakt dosť utratila) a jednak preto, že ich ešte nemám doma. :)

ZRECENZOVANÉ
Nuž.. nič.. Dnes som konečne napísala do 3 vydavateľstiev, tak uvidíme, či z toho niečo bude...

3 komentáre:

  1. Taky nemám Harryho doma.. :/ Pouze šestý díl, ale četla jsem všechny.. :)
    Přemýšlím nad tím taky, že bych ho začala pokupovat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé, další chvástačka...
    HP mám doma, jen 3.,4.,6. a 7. díl. Pátý jsem měla půjčený z knihovny a první dva jsem nečetla. Kdyby to nebylo tak pekelně drahý, už by se to výjímalo u mě na poličce. :D Ale časem si je určitě pořídím všechny... vždyť je to Harry!
    A VA si chci taky přečíst! Jsem v tom strašně pozadu, nejdřív si přečtu prvních pár kapitol na netu a když mě to chytne, objednám si kompletní box. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekná zbierka...asi viem, čo si vyhrala, tak sa teším na budúcu chvastačku :)
    btw...ako prebieha to písanie do vydavateľstiev?
    kľudne mi napíš na my.wonderful.world.of.books@gmail.com
    ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť