pondelok, júla 11, 2011

Top týždňa #01


Týždenné meme organizované Luu

1.Obľúbené postavy
postavy nie sú zoradené podľa obľúbenosti

Rose Hathaway (Vampýrska akadémie) - Vtipná, krásna drzá,..Hoci som zatiaľ čítala len prvý diel tejto série, Rose som si hneď obľúbila. 




Severus Snape (Harry Potter) - Je pravda, že som nečítala všetky knihy HP, no aj cez to poznám celý príbeh..a je mi ho ľúto. Určite moja najobľúbenejšia postava z celej série. A to ich tam mám obľúbených naozaj dosť, ale kto by nemal ? Dokonalá postava.



Katniss Everdeen (Hry o život) - Už len kvôli tomu, ked bola 11 ročné dievčatko a jej mama nebola schopná ničoho, všetko si vzala na plecia ona sama. 



Haymitch Abernathy (Hry o život) - Jediný víťaz Hier o život z 12 obvodu. Známy tín, že na začiatku 74. Hier o život spadol opitý z pódia. A pritom taaak bystrý a dobrý mentor detí z 12. obvoda.



Rosalie Hale (Twilight sága) - Tá jediná, ktorá nemá rada Bellu z cullenovskej rodiny. Ale prečo asi ? Bella si chce len tak odhodiť svoj ľudský život a nahradiť ho večným, upírskym životom, pritom čo Rosalie nemala na výber. A nikdy, nikdy neodpustím scenáristke Eclipse, kvôli tomu, že ku scéne Rosalinej minulosti sme sa dostali tak chladnokrvne.

Emmett Cullen (Twilight sága) - Zase Twilight postava.. ale keď je už tu aj Rosalie. Hoci je Emmett upír, upírsky život si aspoň od ostatných užíva. A to sa mi na ňom najviac páči..+ jeho hlášky! 



Katherine Pierce (Upírske denníky) - Mrcha s veľkým M. Vrátila sa, aby všetkých zabila a pokazila im šťastie. 




Afrodita Lafont (Škola noci) - Pre mňa bezkonkurenčne najlepšia postava tejto série. Veď predsa len, tie jej skvelé hlášky ! ;)



Ren Laroche (Nočný tieň) - Mám rada takéto typy postáv. Na začiatku sebavedomý chalan, no postupne odhaľujeme jeho city. Ak Calla skončí so Shayom, a nie s Renom, tak budem vraždiť.



Isabel Culpeper (Triaška) - V podstate je veľmi podobná Afrodite zo školy noci, ale predsa len, Isabel mi pripadá reálnejšia. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára