nedeľa, júla 03, 2011

My week #05

Týždenné meme, ktoré usporiadava . Ide o to, že každú nedeľu tu budem dávať zoznam kníh, ktoré som prečítala, čítam, a na ktoré som napísala recenzie. :)
PREČÍTANÉ

Vampýrska akadémie. Ak ste ju ešte nečítali, šup šup do knižnice alebo kníhkupectva. :) Zajtra na ňu na blogu nájdete recenziu. ;) 

K nej som už neprečítala nič, ale ked človek ma rozčítané 2 knihy a k tomu mu príde dlhoočakávaný balík z gorila.sk...Celé zle. :)
ČÍTAM
Harry Potter a Tajomná komnata 
Pokúšaná - Človek sa aj čuduje, že autorka nespomína (zatiaľ) nič z predchádzajúcich dielov. :D Ale zatiaľ sa mi celkom páči..
Vlčí sľub
Provinilé slasti


Mohla by som to za tento nasledujúci týždeň dočítať. Totižto, ďalšie knihy sú na ceste. Och. :D

1 komentár:

  1. Ta obálka Harryho je hezká :D já mám ještě takové ty staré doma :D

    OdpovedaťOdstrániť