utorok, júla 05, 2011

Summer reading - Challenge

Letné challenge, ktoré usporiadava .
Stačí si pridať na blog článok, v ktorom budete postupne pridávaťknihy, ktoré ste za leto prečítali. 

Sú 3 úrovne:

1.Nízka/Low = 10 kníh
2.Stredná/Middle = 20 kníh
3.Vysoká/High = viac ako 20 kníh

Ja som si vybrala strednú, nechcem sa podceňovať, aj tak už mám celkom dosť kníh prečítaných, ale zas nechcem si dávať ani úrovne, ktoré nesplním..No ktovie, možno toho prečítam aj viac. :)

A tu je  môj zoznam kníh (od začiatku Júna), ktoré som prečítala.

1. Harry Potter a Kameň mudrcov
2. Škola noci - Neskrotená
3. Triaška (recenzia)
4. Glee - Začíname
5. Škola noci - Prenasledovaná
6. Gossip girl - Viete, že ma milujete (recenzia)
7. Vampýrska akademie (recenzia)
8. Harry Potter a Tajomná komnata
9. Hry o život (recenzia)
10. Harry Potter: Filmové čary (recenzia)
11. Škola Noci - Pokúšaná
12. Hry o život - Skúška ohňom
13. Krásni a mŕtvi - Jonas (recenzia)
14. Vlčí Sľub
15. Prekliatie vlkov 
16. Vampýrska akademie - Mrazivý políbek
17. Anita Blake - Provinilé slasti
18. Mediátor - Krajina plná stínů
19. Hry o život - Drozdajka
20. Vampýrska akademie - Stínem políbená
21. Temné dny - Novela k Nočnému tieňu
22. Mediátor - Deváta stezka
23. Dobre sa drž
24. Unearthly
25. Vampýrska akademie - Krvavý slib

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára