streda, novembra 16, 2011

My week in progress #03


Meme by Nikki Finn

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Ukolebávka - Sarah Dessen
Jaký film jsi viděla naposled?
Od minulého týždňa som žiadny nevidela...
Čím sis naposledy udělala radost?
Dnes, keď som rozbaľovala dlhoočakávaný balíček dvoch kníh.
Co naposledy se ti zdálo?
Bola som sa lyžovať (pričom sa ani lyžovať neviem:D) a na vleku bol jeden fešák, ktorého som na lyžiach naháňala. Pritom si ma vôbec nevšimol. :D:D
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Tentoraz som nezabudla, tentoraz sa mi žiadna veľmi nepáčila.
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
 Oriešková Siesta, sendvič so šunkou a syrom a kofola.
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Nicole Sherzinger - Wet
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Prečo v piatok nemáme riaditeľské voľno ?!
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Asi včera, keď som s rodinou hrala Človeče nehnevaj sa.
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Zajtra sme doma ! :)
Co máš právě na sobě?
Tepláky, oranžové tričko
Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Taylor Lautner. No čo, mám ho rada. ;) A chytila ma predpremiérová twilightová nálada.

1 komentár: