nedeľa, novembra 13, 2011

My week #10


Týždenné meme, ktoré usporiadava . Ide o to, že každú nedeľu tu budem dávať zoznam kníh, ktoré som prečítala, čítam, a na ktoré som napísala recenzie.

Knihy, ktoré som za tento týždeň prečítala:


Áno, len táto jediná knižôčka, a pritom som bola doma, keďže som bola chorá. Ale keď ja si rozčítam naraz 4 knihy. :D Aj to som ju mohla dočítať ešte predchádzajúci týždeň, keby mi cez víkend nebolo tak strašne zle.. No ale ku knihe. Nechápem tích, ktorí tvrdia, že sa jedná o najlepšiu knihu zo série. Podľa mňa je to jedna z najhorších kníh série.

Vyhorená (Škola noci #7) - P. C. Cast & Kristin Cast

Knihy, na ktoré som za tento týždeň napísala recenziu:

Musím sa konečne dokopať k písaniu recenzií...

Knihy, ktoré práve čítam:

  

Pomaly ale isto konečne končím s re-readingom Úsvitu, na ktorý sa aj najviac zameriavam. A myslím si, že hodnotenie po dvoch rokoch 4 hviezdičky neznížim. DUFF - kniha, ktorá ma aj po skvelých recenziách príjemne prekvapuje. Do Denníkov Carrie B. som sa ešte poriadne nezačítala, som len na 3.kapitole. Dúfam však, že to bude príjemná oddychovka. A Město ze skla som si už dlhšie plánovala "čoskoro prečítať" a mala som na čítanie pokračovania Nástrojov smrti chuť, tak prečo nie.

Úsvit (Súmrak #4) - Stephenie Meyer
The DUFF - Kody Keplinger
Denníky Carrie B. (Denníky Carrie B. #1) - Candace Bushnell
Město ze skla (Nástroje smrti #3) - Cassandra Clare

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára