sobota, marca 31, 2012

Mesačná chvastačka - December 2011-Marec 2012


Toto mesačné meme usporiadava Judit.

Cieľom je ukázať knihy, ktoré
-ste si kúpili
-dostali ste ako darček
-vyhrali
-dostali k zrecenzovaniu

Keďže som bola minulé 3 mesiace lenivá na zverejnenie Mesačnej chvastačky, mám tu teraz po 4 mesiacoch pre vás mega veľkú Mesačnú chvastačku. Aké knihy mi do mojej knihovničky pribudli ? :)


DECEMBER 2011

Kúpené knihy:


Tieto tri knihy som si kúpila sama na Vianoce pod stromček. Všetky 3 boli vtedy prekladové novinky a ja som sa na všetky 3 neskutočne tešila (najmä na PP !). A všetky boli skvelé, ani jednej som nedala hodnotenie nižšie než 4 hviezdičky. :)

Pokrevní pouta (Pokrevní pouta #1) - Richelle Mead
Čarodějnice z Hex Hall (Hex Hall #1) - Rachel Hawkins
Naprieč vesmírom (Naprieč vesmírom #1) - Beth Revis

Darované knihy:


Keďže v Decembri sú Vianoce, pod stromčekom som si našla nejaké tie knižky. Ohnivú čašu, Krídla a Inkarceron som dostala od maminy. Dcéru dymu a kosti som zasa dostala od krstnej. Ešte raz im ďakujem. Celkom ma udivuje, že Inkarceron a Dcéru ešte nemám prečítané, keďže na Dcéru som sa veľmi tešila (aj keď ma u slovenských a českých blogeriek celkom rozporuplné pocity) a Inkarceron je dystópia ! :D Nuž, snáď sa k nim konečne čoskoro dostanem.

Harry Potter a Ohnivá čaša (Harry Potter #4) - J. K. Rowling
Inkarceron (Inkarceron #1) - Catherine Fisher
Dcéra dymu a kosti (Dcéra dymu a kosti #1) - Laini Taylor
Krídla (Krídla #1) - Aprilynne Pike

Knihy na recenziu:


Upírske denníky som dostala na recenziu od vydavateľstva Fragment (to mi pripomína, že som na to ešte nenapísala na recenziu, úplne som zabudla, takže snáď čoskoro), Pobrežie hrôzy od Slovartu (vynikajúca kniha), Když uvěříš od Metafory a Hladová přání priamo od autorky Terezy Matouškové aj s podpisom. Všetkým ešte raz ďakujem.

V moci tieňov (Upírske denníky #7-8) - L. J. Smith
Pobrežie hrôzy (Les kostí #2) - Carrie Ryan (recenzia)
Když uvěříš (Ver #1) - Jessica Inclán (recenzia)
Hladová přání - Tereza Matoušková (recenzia)

Všetky knihy:


JANUÁR 2012

Kúpené knihy:


Som číslo štyri a Nenásytná boli v úžasnej zľave na martinuse, stáli asi 4 eurá (no nekúp to !). K ním som do košíka pridala ešte Roztomilé malé lhářky v čj (keďže slovenský obal sa mi nepáči, je v mäkkej väzbe a ešte drahšie). Zatiaľ som čítala iba Klamárky a páčili sa mi.

Nenásytná (Nenásytná #1) - Meg Cabot
Roztomilé malé lhářky (Roztomilé malé lhářky #1) - Sara Shepard
Som číslo štyri (

Darované knihy:


Za starkine peniaze som si kúpila tieto dve knihy, prvé dve anglické knihy, ktoré som chcela mať doma a mám. Juhú. Shatter me čítam už od januára, ale keďže som sa do toho vyše mesiaca nepozrela, ešte som to nedočítala. Keby to však bola slovenská kniha, už ju mám dávno prečítanú, bohužiaľ akurát nemám náladu čítať anglické knihy. Ale tak sľúbim si, že ju do konca apríla prečítam, keďže rozhodne nie je zle napísaná. :) Knižky som si kupovala cez eurobooks.sk, skvelé kníhkupectvo zahraničných kníh, aj keď nejaká kniha nie je v ponuke tak vám ju zoženú. Ja som si napísala aj o to, že chcem práve tieto obálky - a aha.

Shatter me (Shatter me #1) - Tahereh Mafi
Blood red road (Blood red road #1) - Moira Young

Knihy na recenziu:


Za tento mesiac som dostala na recenziu jednu knihu a to Hru. Za knižku ďakujem Slovartu.

Údolie (Hra #1) - Krystyna Kuhn (recenzia)

Všetky knihy:


FEBRUÁR 2012

Darované knihy:


Na Kým dopadnem sa už veľmi dlho teším, ale ešte stále som sa k tomu nedostala. Knižku mi darovala krstná. :)

Kým dopadnem - Lauren Oliver

Knihy na recenziu:


Za tieto knihy ďakujem vydavateľstvu Slovart. Zatiaľ som prečítala Divergenciu a Škaredých, a obidve knihy odporúčam.

Katastrofa (Hra #2) - Krystyna Kuhn
Škaredí (Škaredí #1) - Scott Westerfeld (recenzia)
Tak sa mi to páči (Gossip girl #5) - Cecily von Ziegesar
Divergencia (Divergencia #1) - Veronica Roth (recenzia)


Stefanove denníky sú zas od Fragmentu, takisto ďakujem. Prečítala som prvé dva diely a na tretí sa čoskoro chystám.

Zrodenie (Stefanove denníky #1) - Kevin Williamson, Julie Plec, L.J.Smith (recenzia)
Túžba po krvi (Stefanove denníky #2) - Kevin Williamson, Julie Plec, L.J.Smith
Pomsta (Stefanove denníky #3) - Kevin Williamson, Julie Plec, L.J.Smith

Všetky knihy:


MAREC 2012

Kúpené knihy:


Na Fragmente je ešte stále zľava ku tejto sérii - 1 kniha 5€ (okrem 3.časti, tá ma tiež zľavu, ale menšiu). Ja som si kúpila prvé dva diely.

Predurčenie (Mariotovi dediči #1) - Marja Holecyová
Blúdenie (Mariotovi dediči #2) - Marja Holecyová

Knihy na recenziu:


Návrat domu - Melanie Rose
Má noc je tvuj den - Melanie Rose
Malá ruška - Susan Hill
Žena v černém - Susan Hill

Tieto knihy mám zasa od Metafory, zatiaľ som prečítala iba Ženu v černém, a na to ešte nie je ani zverejnená recenzia. Bol to ale celkom dobrý horor, viac sa dozviete v recenzii, ktorá tento týždeň na blogu určite bude. Za knihy ďakujem vydavateľstvu Metafora.


Za knihy ďakujem vydavateľstvu Slovart.

Jediné, čo chcem je všetko (Gossip girl #3) - Cecily von Ziegesar
Leto v meste (Denníky Carrie B. #2) - Candace Bushnell


A posledná kniha, Červená pyramída (konečne som sa dostala ku knihám Ricka Riordana). Knihu práve čítam a aj keď je tam pár klišé, je to skvelá kniha. Za knihu ďakujem vydavateľstvu Fragment.

Červená pyramída (Kroniky Kaneových #1) - Rick Riordan

Všetky knihy:

1 komentár:

  1. Uf... Toľko kníh! :D :D Tie Krídla sú dobré? a na Dcéru dymu a kostí čo hovoríš? A Inkarceron? :D To sú totiž také, o ktorých rozmýšľam nad kúpou aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť