nedeľa, októbra 23, 2011

My week #09


Týždenné meme, ktoré usporiadava . Ide o to, že každú nedeľu tu budem dávať zoznam kníh, ktoré som prečítala, čítam, a na ktoré som napísala recenzie.

Knihy, ktoré som za tento týždeň prečítala:

 

Rozprávky Barda Beedla som si prečítala ako oddych od OŽ, pretože som sa v OŽ nevedela prekúsať cez jednu scénu a tak som potrebovala niečo krátke na čítanie. Tieto rozprávky na mňa nijaký zvláštny dopad nemali, ale som rada že som si ich prečítala. U OŽ som bola trošku sklamaná. Prečo a začo sa dozviete v recenzii ktorá bude čoskoro..

Rozprávky Barda Beedla - J. K. Rowling
Odstíny života (Odstíny života #1) - Lusy Adams

Knihy, na ktoré som za tento týždeň napísala recenziu:


Moje milé dvě zrcadla.. Recenzia síce znie kriticky, ale najlepší názor si na knihu spravíte, keď si ju vy sami prečítate. Recenziu nájdete TU.

Dvě zrcadla (Dvě zrcadla #1) - Karolina Limrová

Knihy, ktoré práve čítam:

 

Andělé smrti (Mediátor #3) - Meg Cabot
Pád (Padlí anjeli #1) - Lauren Kate

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára