piatok, augusta 31, 2012

Mesačná chvastačka - Leto 2012


Toto mesačné meme usporiadava Judit.

Cieľom je ukázať knihy, ktoré
-ste si kúpili
-dostali ste ako darček
-vyhrali
-dostali k zrecenzovaniu

Po dvoch mesiacoch žiadneho článku sa vám ozívam. Prázdniny nám končia a to pre mňa znamená veľký comeback (nielen) na blog. Človek má cez prázdniny ešte menej času než vtedy, keď chodí do školy či do práce, to vám teda poviem. Päť týždňov v Rakúsku bolo dosť, avšak osem týžňov prázdnin je proste málo... Tak rýchlo ubehli !

Na blog som nepridala veci z viacerých dôvodov, vyše mesiaca som bola v Rakúsku, neskôr som nemala čas, len tak som sa všade možne poflakovala (tomu svedčí počet prečítaných kníh za leto), alebo sa mi proste v tej horúčave nechcelo vysedávať za noťasom. No teraz som späť v plnej paráde...

Ale teraz k článku. Od júna do augusta som celkom získala 9 kníh.

Za mesiac JÚN to boli tieto:

V tomto mesiaci som si nič nekúpila ani nevyhrala, zato som však za vysvedčenie dostala tieto dve knihy. Vášeň som dostala od starkej - na to, ako som sa na knihu po Súžení tešila, ma veľmi sklamala...
Tigrovu kliatbu zasa od maminy - knihu som ešte nečítala a v najblišej dobe asi ani nebude... ako čítam na GR, Kelsey, hlavná hrdinka, je vraj veľmi otravná... :D


No na zrecenzovanie som tiež nejaké tie kúsky dostala. Konkrétne štyri a všetky sú od vydavateľstva Slovart, ktorému veľmi pekne ďakujem.
Prvú knihu, Lord Zarmut som ešte nečítala, no podľa hodnotení je skvelá, tak sa mám na čo tešiť.
Kruté leto som už prečítala, knižka bola priemerná s jednoduchou zápletkou, ale pritom aj celkom zaujímavým spracovaním.
Na Charlieho malé tajomstvá som sa veľmi tešila. Hoci kniha v podstate nemá hlavu ani pätu, je to kniha písaná o pocitoch a celkom reálne, hoci celkom mätie vek hlavnej postavy, a koniec... každopádne 4 hviezdičky, ktoré som jej dala, si zaslúži.
Katastrofu mi poslali omylom (a zabudla som im to aj napísať), teda mám už doma 2 výtlačky, tak ak by mi kniha ostala, budete si môcť o ňu zasúťažiť. A je vážne geniálna.


 

Knihy na kôpke:


V mesiaci JÚL som nezískala žiadnu knihu - a to sa mi, odkedy blogujem, ešte nestalo :D:D, ale to je tým, že  som nebola doma.

V AUGUSTE sa mi zhromaždili 3 knihy.

Jednu som si kúpila.
Je to tretie, predposledné pokračovanie Mariotových dedičov. Knihu akurát čítam.


Tento mesiac som mala meniny a moja krstná, ktorá mi je aj zároveň teta, ma veľmi milo prekvapila, a kúpila mi posledný diel mojej veľmi obľúbenej série Vlci z Mercy Falls - Navždy. Na knihu som veľmi zvedavá, ešte som ju nečítala.


Posledná kniha od Michaela Connellyho - The Fifth Witness, ktorá nespadá ani do jednej katégorii, ale skôr do kategórie Nevyhodený "odpad", ako by to ten čudák človek, ktorý nechal knihu v hoteli, nazval. Všetko, čo sa v hoteli nechá, ide do koša... Ak si to niekto nechce zobrať. Ale aby šla kniha do koša ?!  Moja mama, ktorá v hoteli robí, mi ju zobrala, či ju nechcem. Neviem, či ju niekedy prečítam, ale nechala som si ju. Každopádne, ak by mal o ňu niekto záujem, nech mi napíše tu do komentárov e-mail, v kľude mu ju pošlem, ak nie, pôjde do plánovanej giveaway (ktorá bude niekedy o mesiac) spolu s ďalšími titulmi. Knižka je zachová, je to paperback, takže vidno, že ju niekto čítal. No nie je poškodená. Zdá sa mi, že je to nejaká kriminálka, pravdepodobne pokračovanie série.


To je všetko, snáď sa pri tomto článku vidíme o mesiac. :)

5 komentárov:

  1. Na Navždy sa tak strašne teším! Len je otázne kedy sa k nej dostanem. :D
    Michael Connelly má tak super knihy (čítala som len jednu, ale tá bola tak geniálna, že predpokladám, že u ostatných to nebude inak. :D). Ak by si ju fakt bola ochotná poslať, a ešte ti nikto nenapísal, tak môj e-mail je: hliboka.miroslava@gmail.com Tú knihu by som si fakt rada prečítala.
    Inak pekná kôpka kníh. :) Ja som za celé leto zinkasovala len dve knihy (a kindle :D ale aj tak, knihy len dve :D).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Charlieho vám závidím, v češtině kde nic tu nic (nebo o tom alespoň nevím) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tigrovu kliatbu by som veľmi chcela 8)
    Pekná kôpka kníh 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Navždy mi už cestuje :) Aj sdruhou časťou. Jednotka ma natoľko uchvátila, že som neodolala. Ináč dnes som tu prvý raz. Všetky tie knihy čo prečítaš si nechávaš? Alebo ich predávaš?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, Triaška je skvelá séria :)
      Ja si ich nechávam, a myslím, že predávať ich by sa neoplatilo a bola by to blbosť :) Jednak dostaneš aj tak menej peňazí, a nevrátia sa ti všetky z kúpy a to radšej nech ide človek do knižnice potom keď si ich nechce nechať (aj keď mi bohvieakú knižnicu nemáme). Síce sú nejaké knihy, čo ma veľmi nebavili a v podstate mi len v mojej mini knižnici zaberajú miesto, ale ani tie som (zatiaľ) nedávala do bazárov a pod. A tie, ktoré sa mi páčia si prečítam aj viac ráz. :)

      Odstrániť