štvrtok, júna 21, 2012

(Nielen) Nové obálky

Tento článok s obálkami som už plánovala asi pred týždňom aj niečo, no dostala som sa k nemu až teraz. Obálky tu budú aj také, ktoré ste už na 95% videli (keďže v pc som ich už mala uložené), no niektoré sú nové, ktoré som našla až dnes, takže:

Z tých starších obálok, ktoré som mala uložené v pc, je aj obálka záverečného dielu tetralógie Hush Hush - Finale (u nás vyšlo ako Zavrhnutý u Egmontu). Na obálke nieje nikto iný ako Patch s Norou. Obálka je veľmi pekná, no mne pripadá trošku umelá. Kniha by mala výjsť v priebehu Októbra tohto roka.


Ďalšiu obálku tu máme k sérii Black Dagger Brotherhood a to konkrétne k 11.dielu Lover at Last, mal by výjsť v Marci 2012. Česi sa tejto série dočkali aj v preklade pod názvom Bratstvo čiernej dýky. Kto si tiež myslí, že ten model na obálke je neskutočne sexi ? :D



Tretí diel série Darkness Rising od Kelley Armstrong dostal takisto finálnu obálku. Na obálke je tá istá modelka, ktorá bola aj na predchádzajúcich obálkach, čo sa mi veľmi páči. Kniha vyjde 9.Apríla 2013.


Alyson Noel aj po dopísaní série Nesmrteľní pokračuje v písaní ďalej. Najnovšie vydala knihu Fated, ktorá je prvým dielom série Soul Seekers. Druhy diel série už dostal obálku a dátum vydania 13.November 2012.


Séria Shatter me dostala nové obálky. Zase. Tí, čo majú doma knihu s pôvodnou obálkou nebudú nadšení. Novú obálku nedostal len druhý diel, ale rovno aj prvý. Obálky sú síce pekné, no ja si na ne nemôžem zvyknpť, jednoducho mám vo svojej hlave zafixované pôvodnú, a tak mi tieto obálky pripadajú ako fanmade.



Určite mnohí z vás poznajú sériu Škola noci. Jej 10.diel Hidden v angličtine dostal obálku. Malo by sa jednať o US cover. Hidden vyjde niekedy na jeseň.


A teraz preskočíme domov. Ešte však pri Škole noci ostaneme. Slováci a Češi už dostali obálku 9.dielu Predurčenej. Vyjde 15.9. Čo si o nej myslíte ? Podľa mňa už slovenské obálky tejto série boli krajšie.


Dominik Dán, bestsellerový slovenský autor krimináliek napísal novú knihu Kožené srdce, ktoré  vyjde v Júli. Kniha dostala obálku. Je však prekvapivé, že už nie je v tom jednom štýle, v ktorom všetky knihy bývali (pravdepodobne aby ladili).


A posledná obálka sa týka novej dystópii v preklade. Túto informáciu a knižku som našla na blogu Lili.en. Knihe ponechali originálnu obálku, vyjde u Egmontu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára