sobota, novembra 12, 2011

On my wishlist #07


Toto sobotné meme usporiadava Book Chick City.
Ide o zverejnenie pár kníh, ktoré chcete vlastniť.

 

 

DUFF akurát čítam, som niekde v polovici, a strašne sa mi to páči. Prečo to teda nemať doma, navyše, keď sa mi obálka knihy páči ? 
Shut Out je ďalšia kniha od autorky DUFF, Kody Keplinger. Obálka je super, a teším sa, kedy si ju budem môcť prečítať...
Zlodejka duší u nás aj v Česku vyšla celkom nečakane. Chystala som sa ju čítať v angličtine, keďže som nemala žiadne informácie, že vyjde u nás, takto si to však môžem vychutnať v rodnom jazyku.
Shatter me - áno, aj ja som podľahla davovej histérii okolo tejto knihy. Ale bodaj by nie, recenzie sú skvelé, a už tá anotácia láka, a.. a videla ste trailer ? Nie ? Tak si ho okamžite pozrite TU.

2 komentáre:

  1. Shatter me mám taky na wishlitě, strašně moc si přeju, aby mi to vyšlo a já knihu dostala k Vánocům. ;)
    Na knížky od Kody Keplinger se taky někdy chysám, slyším na ně samou chválu, tak proč je nezkusit? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já neznám víceméně ani jednu, vím, že všichni po tom Shatter me touží, ale já nějak nevím :)

    OdpovedaťOdstrániť