streda, decembra 14, 2011

My week in progress #05


Meme by Nikki Finn

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Obsidian (Lux #1) - Jennifer L. Armentrout
Jaký film jsi viděla naposled?
Leví kráľ.. je to jednoducho krásna rozprávka.
Čím sis naposledy udělala radost?
Objednala som si sama sebe knihy na Vianoce a ešte aj jedno dvd s mojim veľmi obľúbeným filmom, konkrétne - Naprieč vesmírom, Pokrevní pouta, Čarodějnice s Hex Hall a dvd Let´s dance: Street dance.
Co naposledy se ti zdálo?
Minulý týždeň sa mi snívali same blbosti, na ktorých som sa neskutočne smiala, ale tento týždeň sa mi nesnívalo ešte nič.
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Ja si to jednoducho nepíšem, a neskôr to, ako napríklad teraz, ľutujem.
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Horálka, kofola a čokoládový puding.
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Neskutočne sa teším na prázdniny ! Asi ani nemusím hovoriť, že na Vianoce a Silvester tiež, že ? :)
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Dnes v škole. Načom, to vám nepoviem, to je tajomstvo ! :D
Co máš právě na sobě? 
tepláky, modré tričko
Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Dnes by som povečerala kľudne sama. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára