pondelok, októbra 31, 2011

Mesačná chvastačka - Október


Toto mesačné meme usporiadava Judit.

Cieľom je ukázať knihy, ktoré
-ste si kúpili
-dostali ste ako darček
-vyhrali
-dostali k zrecenzovaniu

Kúpené knihy:


Všetky knihy som si kúpila v internetovom obchode gorila.sk, keďže mali vyše 50% zľavy na upírske romány, horory a ďalšie fantasy. No, kto by neodolal ?! Ty proti mne síce v akcii nebola, ale na túto knihu som už čakala veľmi dlho, tak som si ju jednoducho musela kúpiť.. no, srandou je, že som sa k nej ešte nedostala a stále sa jej vyhýbam, aj napriek skvelým recenziám. V akcii bola aj Angelológia ktorú som si tiež kúpila, ale napokon som ju dala krstnej k narodeninám.

Pád (Pád #1) - Lauren Kate
Ty proti mne - Jenny Downham
Vyhorená (Škola noci #7) - P. C. Cast & Kristin Cast
Mŕtvi do súmraku (Pravá krv #1) - Charlaine Harris
Súmrak: Grafický román #1 - Stephenie Meyer & Young Kim

Darované kníhy:


Súženie som si kúpila ja, za peniaze od starkej.

Súženie (Pád #2) - Lauren Kate

Vyhrané knihy:


Nick a Norah som vyhrala vo Víkendovke na facebookovej stránky vydavateľstva CooBoo. Dlho som rozmýšľala, akú knihu si mám vybrať, napokon som sa rozhodla pre Nick a Norah kvôli super recenziám a krásnej obálke. :)

Nick a Norah: Až do ochraptění - Rachel Cohn & David Levithan

Recenzné výtlačky:


Za recenzný výtlačok knihy ďakujem vydavateľstvu Fragment. Recenzia je už hotová, zajtra ju na blogu určite čakajte...

A všetko pokope :)


2 komentáre:

  1. Gratulujem k tým knihám :) Ja som sa len chcela opýtať, ako to je s tými recenznými výtlačkami... Ako sa ku ním dá dostať, potom ich posielaš späť? alebo si ich nechávaš? Dík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Berenice: Ďakujem. O recenzné výtlačky požiadam vydavateľstvá. Kniha mi potom ostane.

    OdpovedaťOdstrániť