nedeľa, decembra 04, 2011

Mesačná chvastačka - November


Toto mesačné meme usporiadava Judit.

Cieľom je ukázať knihy, ktoré
-ste si kúpili
-dostali ste ako darček
-vyhrali
-dostali k zrecenzovaniu

Kúpené knihy:


Živí mŕtvi v Dallase som si kúpila keď ešte bola na gorile zľava - stála len 5€.
Váhanie som mala predobjednané z martinusu - akcia, predobjednaj si aspoň jednu z noviniek z Ikaru a poštovné zadarmo. Na Váhanie som sa veľmi tešila, lebo Triaška bola úžasná. Spolu s Váhaním som si kúpila aj toľko ospevovanú Výnimočnú. Dúfam, že nesklame.

Živí mŕtvi v Dallase (Pravá krv) - Charlaine Harris
Váhanie (Vlci z Mercy Falls) - Maggie Stiefvater
Výnimočná (Sedem kráľovstiev) - Kristin Cashore

Darované knihy:



Keď niekde idem s mojou mamou, vždy mi kúpi nejakú knihu. No nieje úžasná ?

Zlodejka duší (Zlodejka duší) - Kiersten White

Recenzné výtlačky:


Túto knihu na zrecenzovanie mi poslalo vydavateľstvo Slovart, ďakujem ! Recenzia určite bude, čoskoro...

Denníky Carrie B. (Denníky Carrie B.) - Candace Bushnell

A všetko spolu:



2 komentáre:

  1. Výjimečná určitě nezklame, protože je úžasná knížka! ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Souhlas s Will :)) Je to taková ta pravá fantasy a je vážně úžasná .)

    OdpovedaťOdstrániť