nedeľa, septembra 18, 2011

My week #08

Týždenné meme, ktoré usporiadava . Ide o to, že každú nedeľu tu budem dávať zoznam kníh, ktoré som prečítala, čítam, a na ktoré som napísala recenzie.

Knihy, ktoré som za tento týždeň prečítala:

  

Konečne som dočítala Annu a Město z kostí. Neviem, prečo mi čítanie trvalo tak dlho, asi preto, lebo som sa nevedela rozhodnúť, čo skôr na tom notebooku čítať. :D Obidve knihy boli úžasné, najmä Anna, ktorá ma príjemne prekvapila. Záblesk sa mi tiež páčil.

Město z kostí (Nástroje smrti #1) - Cassandra Clare
Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
Záblesk (Záblesk #1) - Alexandra Adornetto


Knihy, na ktoré som za tento týždeň napísala recenziu:

Žiadna, ale pár recenzií mám už pripravených, takže nabudúci týždeň.

Knihy, ktoré práve čítam:



Recenzný výtlačok od vydavateľstva Slovart. Som zvedavá, čo sa z toho vykľuje.

Denník poďobaného upíra (Denník poďobaného upíra #1) - Tim Collins

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára