štvrtok, januára 03, 2013

Knižné série - výzva na rok 2013


Nápad na túto knižnú výzvu som dostala ešte v decembri. Keďže absolútne netuším, koľko presne mám rozčítaných sérii, chcela som si napísať zoznam, a podľa neho potom postupne rozčítané série (ktoré sú už ukončené), dočítať. Aby som vedela, ako skončia, a aby som ich čítanie neťahala na ďalšie dlhé roky. V podstate taká moja malá osobná výzva. Hneď k tomu ma napadlo, že by som si mohla napísať aj zoznam sérii, ktoré chcem začať čítať, sú na ne skvelé ohlasy, ale stále sa k tomu nemôžem dokopať. Tak vznikol nápad na túto knižnú výzvu.

O čo pôjde ?

1. Napíšete zoznam 10 sérii (môže byť aj menej, alebo viac, podľa toho, ako chcete a ako stíhate čítať), ktoré by ste chceli v roku 2013 dočítať. Najlepšie by bolo, aby to boli celé série, ale ak chcete ešte nedokončené, môžte aj tie. Len aby to bolo, že v tej sérii trošku meškáte a nečakáte na vydanie nového dielu. Ku sériam ešte napíšete, koľko dielov vám dokonca série ostáva prečítať, aby ste sériu dočítali, alebo čakali na nový diel.
2. Napíšete zoznam 10 sérii (takisto ako u 1.bodu, môže byť viac aj menej), ktoré chcete v roku 2013 začať čítať (čiže nemáte prečítaný žiadny diel zo série). Stačí prečítať jeden diel, potom už sami posúdite, či má cenu zo sériou pokračovať :)

BONUS
Ak čítate aj "jednohubky", stand-alone knihy bez pokračovania, môžete urobiť zoznam stand-alone kníh, ktoré chcete v roku 2013 prečítať.

Pravidlá:

- Do konca januára uverejnite na blogu článok s veľkým zoznamom.
- Do článku dajte odkaz na tento článok, aby ľudia vedeli, že organizátorkou výzvy som ja.
- Na konci roku uverejníte príspevok s vyhodnotením výzvy. Či ste ju splnili, či nie, ktoré série ste prečítali, neprečítali, to je na vás.

Snáď vás výzva zaujala a dúfam, že niektorí z vás sa do nej aj zapoja. :) Dúfam, že nikto nemá niečo podobné, ak hej, ospravedlňujem sa, nevedela som o tom. Ja svoj príspevok zverejním čoskoro, možno aj dnes, ale keďže tento článok je už celkom dlhý, nechcela som to dávať naraz.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára